شرکت طراحی برنامه اندروید
نوشته شده توسط : poroje

ما میتوانید نرم افزار پیشنهادی خودتان را با ذکر مشخصات و قابلیت های مد نظر ذکر کنید، تا برنامه نویسان ما، آن را برای شما بسازند.

طراحی برنامه اندروید د
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
امروزه شرکت ها و مشاغل یا استارتاپ های مختف بعد از طراحی وب سایت نیاز شدیدی به اپلیکیشین های موبایل دارند و در حال حاضر به دلیل که استفاده از موبایل های هوشمند زیاد شده ، از اپلیکیشن ها هم استفاده بیشتری می کنند و اون کسب و کار مطمنا در صورت مفید بودن  بازخورد بهتری از اپ دریافت خواهد کرد . شرکت رایسان طراحی برنامه اندروید و در کل طراحی نرم افزار های اندروید در اصفهان را از 3 سال پیش آغاز کرد و در این مدت غیر از پرورش کارآموزان جهت یادگیری طراحی برنامه اندروید تولید اپ های مختلفی را انجام داده است .پروژه های نرم افزار های موبایل بصورت گروهی  و تیمی انجام میشود و در سه بخش تحلیل ، کد نویسی ،گرافیک انجام میشود . نمونه کارهای موجود برنامه های اندروید  رایسان در زمینه های طراحی برنامه اندروید های اطلاع رسانی ، طراحی برنامه های اندروید آموزشی مثل آموزش زبان ، طراحی نرم افزار های پورتال پیامک ، طراحی اپ رزرو آنلاین و ... می باشد .
کدامیک از خدمات طراحی برنامه اندروید  مناسب کسب و کار شماست؟
 
 طراحی نرم افزارهای اندروید

راحی اپلیکیشن شرکتی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن آموزشگاه
طراحی اپلیکیشن پزشکی
طراحی اپلیکیشن خبری
طراحی اپلیکیشن ورزشی
طراحی اپلیکیشن نیازمندیها
طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی
طراحی اپلیکیشن خدماتی
اپلیکیشن شبکه اجتماعی
طراحی اپلیکیشن رستوران
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
دیدگاه های مشتریان
نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن
مشاهده نمونه کارهای بیشتر ...
ویدئو نمونه کارهای اپلیکیشن
مرورگر شما قادر به نمایش فایل ویدئو نیست

طراحی اپلیکیشن در اصفهان

 شرکت های محدودی در زمینه طراحی برنامه اندروید در اصفهان  وجود دارند که بیشتر این شرکت ها رتبه های بالایی در کشور دارند و از همکاران خوب ما محسوب می شوند ولی روند طراحی برنامه اندروید در رایسان به این شکل است که بعد از مطرح شدن ایده یا پروژه توسط کارفرما به صورت کلی مستنداتی تولید می شود در صورت توافق حدودی مالی طرفین با توجه به اطلاعات ارسالی کارفرما و بررسی پروژه توسط شرکت مستندات کامل و جامعی از پروژه ایجاد می شود و بعد از تایید کارفرما پروژه شروع به کار می شود . تیم گرافیک طراحی برنامه اندروید رایسان ابتدا طرح های اپ را طراحی نموده و بعد از تایید کارفرما مراحل اجرا و کدنویسی اپلیکیشین آغاز می شود . طراحی نرم افزار های اندروید پیچیدگی های مختلفی دارد و در اصل بدلیل ورژن های مختلف اندروید و همچنین وجود گوشی ها با برند ها و مدلهای مختلف شبیه  طراحی وب سایت نیست و چالش مختلفی را برای تیم طراحی برنامه اندروید بوجود  می آورد . 


معیارهای خود برای انتخاب مشاوره طراحی نرم افزار های اندروید  تجربه، صداقت و آنچه دیگران درباره آن گروه می گویند قرار دهید.

پکیج های طراحی برنامه اندروید

    نوع قالب : انتخابی
    فضای هاست : ۱۰۰
    مدیریت محتوا : ندارد
    قابلیت انتشار : ندارد
    آموزش : دارد





    ن09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

سفارش مقایسه


خدماتی که می توانیم برای شما انجام دهیم


شرکت طراحی برنامه اندروی

 
ل نمایید. صداقت برای ما مهترین است ! شما در اولین تماس و یا مشاوره تان با رایسان خودتون به این موضوع پی خواهید برد، ما هیچ چیز را از دید پنهان نمی کنیم و هیچ هزینه پنهانی که در اواسط پروژه نمایان شود در سیستم مان نداریم! همچنین با صراحت کامل نتیجه نهایی و زمان مورد نیاز را برای شما شرح می دهیم و با تهیه یک مستندات کامل نتیجه نهایی را برای شما شفاف سازی کرده و دقیقا مطابق با همان مستندات که بر اساس نیازهای شما پیاده سازی می شود کار را تا انتها پیش برده و در زمان تعیین شده تحویل می دهیم.





:: موضوعات مرتبط: new android , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: